Tulipas käytyä pari päivää sitten pitkästä aikaa Thaikun luona. Oli nätti n.30v nainen. Sopivat silarit ei liian överit minun makuun. Otin hieronnan ja sitten panon. Täytyy sanoa, että hän osasi hieroakkin ihan kohtuudella jalkoja ja selkää ei ollut perus lääppimistä niin kuin yleensä. Sitten kun käännyin selälleen niin meinas heti tarttua mulkkuun, mutta pyysin että ensin jalkoja. Siinä jalkoja hieroessa kuin vahingossa kosketteli munaakin.Sitten kun tuli panon aika niin kysyin haluaako hänkin pienen jalkojen hieronnan? Halusihan hän. Siinä ohi mennen sipaisin välillä pilluakin. Aluksi hänen jalat oli aika yhdessä ja vähän niin kuin esteli etten hieroisi pildeä, mutta pikkuhiljaa hän avasi jalkojaan ja pääsin oikein kunnolla sormettelemaan. Tärinästä ja voihkimisesta sekä muusta kehon kielestä päätellen hän nautti tosissaan mun antamasta sormileikistä! Sitten kun työnsin munan pilluun ja aloin työstään, niin hän oli kyllä aivan kiimoissaan. Tuli kyllä sellainen tunne, että hän oli tyytyväinen aktin jälkeen kun kiitteli oikein vuolaasti minua! Harmi vaan kun hän kertoi lähtevänsä jo tänään muualle.