Oon ehkä jotenkin normaalista poikkeava, kun musta tuntuu, että oon aina ollut tosi avoin ja ei ole ollut mitään traumoja tai vaikeuksia vapautua nautinnolle oli sitten partneri tuttu tai ekaa kertaa randomi. Maksullinen tai ei.
Pt:llä toki saattaa tulla jotain lisäjännitystekijöitä siitä, että on menossa maksettuun palveluun/aikaan josta haluaisi saada ns enempi irti. Mutta oon mielestäni tässäkin kyennyt kehittymään niin että vähempi tulee ns vastaavaa jännitystä.
Yleisellä tasolla oon todennut, että orgasmia pystyy kyllä viivästyttämään miehenä monillakin tekniikoilla tai saamaan itsensä tulemaan varsin nopeastikin. Tähän ainakin itsellä pystyy vaikuttamaan esim alakropan lihasten jännityksellä orgasmia lähestyessä, toisaalta jos haluaa yrittää viivyttää niin yrittää muistaa ajatella useamman kerran että pitää jalat, vyötärön seudun yms pakarat mahdollisimman rentoina eikä indusoi orgastisia voimia liikkeelle.
Omilla pt tapaamisilla pyrin aina siihen, että orgasmi tulisi viimeisen 10min kohdilla jos esim tunnin aika, ja olen kyllä itsekseni myös harjoitellut sitä että pystyn tyydyttämään itseäni rajamailla esim kaksikin tuntia, lopulta purkaus on yleensä aika massiivinen kokemus. Ja ei en vemputa munaa himassa 2 tuntia, enimmäkseen näihin svääreihin yksin pääsee anaalin stimuloinnilla ilman että tarvii kosketella omaa kullia. Ja tämä enimmäkseen sen takia, että jos itse lähtee kulliin sitten koskemaan niin ei kyllä pysty vastustamaan orgasmia juurikaan. Naisen kanssa peppuleikkiin pystyy kyllä yhdistämään hivelöintiä ja kullin kiusausta ihan hyvin.
Tässä kaikessa tietysti tarkoitus on se, että matka on nautinto. Viimeisin visiitti viime perjantaina pt:n luokse ja puolitoistatuntinen meni käytännössä niin, että ensin aloitettiin kehojen tutkailulla, josta siirryttiin meikäläisen pepun tutkiskeluun ja hellään hoivaan prostaatin, kassien ja kullin hellään kiusoitteluun, ja tästä jatkui erinäisten ulokkeiden sormista dildoihin työntäminen sinne minne ei aurinko paista. Kulli oli stondiksessa noin 95% seuraavasta tunnista, välillä saattoi hieman laskea mikä on vaan hyvä niin pitkittyy nautinto. Tuossa vaiheessa hassua kyllä neitokainen muistutti juuri samalla hetkellä kun olin kysymässä, että hei et oo muuten nuollu mua ollenkaan vielä. Kun se on aina ollut tärkeä osa hommailuja...
Pari minuutin nuolennan ja queeningin kohdalla rohkenin kysyä melko suoraan, että jos neito haluaa niin nautinto aka orgasmi on ihan sallittua mun seurassa tänäänkin, että saan kyllä nautintoa itsekin sen toteutumisesta. Tyttö sanoi että taitaa olla tänään vähän liian väsynyt. Noh tuntuu tietysti hyvältä kun ehkä 5min myöhemmin tyttö grindaa 110% lasissa mun leukaa ja naamaa ja väsymys on kadonnut johonkin
Ja voi että onse vaan ihana tunne tuottaa sitä nautintoa näin. Tosin leuka oli sitten pe-la vähän arkana
No ei siinä, jatkettiin vielä noin 30min hommia mun kullin ja pyllyn kimpussa ja täytyy taas sanoa, että se on vaan ihmeellinen tunne kun kehon valtaa sellainen kokonaisvaltainen orgastinen tila joka kestää esim 15minuuttia jossa koukertelen, jalat tärisee, pakarat jännittyy ja kroppa tärisee päästä varpaisiin mutta orgasmi ei ihan tule, eli edgetystä parhaimmillaan kun pysytään juuri siinä rajamailla että lasti ei lähde ylitsevuotavaan purkaukseen vaan pystyy venyttämään vaikka kulli saa huomiota jatkuvasti. Joku voisi noita kai ejakuloimattomiksi orgasmeiksikin kutsua tai ehkä mun tapauksessa anaaliorgasmeiksi. Ja sitten kun se purkaus tulee niin hiki valuu otsalla, reidet ja pakarat tärisee ja jalkapohjista lähtee tuntoherkkyys ja syke varmaan 150
ja lastin määrä on mallia *valuu alavatsalta sängylle.
Viimeaikoina parit pt:t ovat tuntuneet osoittavan kiinnostusta siihen, että pitäis heitä coachaa peppuleikkien nauttimisen saloihin. Voi kai tuo teoriassa olla vaan hyvän gfe:n yleistä kehumistakin, tai sitten tässä on markkinarako
.
Loppukaneettina nää leikit/kokemukset on niin paljon ihanempia vs kondomilla jyystäminen, että harvemmin edes panen pt käynneillä. Ellei neito erikseen vaadi saada munaa sisuksiinsa... Paljaalla siviilissä kumppanin kanssa homma on tietysti ihanaa puuhaa...But thats just me. Ollaan kaikki erilaisia
.