Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tinderistä pillun saanti?  (Luettu 24948 kertaa)

Poissa kesamies40

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tinderistä pillun saanti?
« Vastaus #60 : Heinäkuu 11, 2024, 01:11:15 »
Itse on tullut tuota Tinderiä nyt jo muutama vuos selailtua ja kyllä sieltä aika hyvin on seuraa löytynyt.

Rellisyys tuntuu olevan se juttu, millä kannattaa edetä. Esimerkiksi yhden naisen kanssa kahviteltiin eka varmaan seuraavana päivänä matchistä, mutta ei hän ollut ihan sellaista tyttöystävämateriaalia, mutta ihan kiva kuitenkin. Kerroin hänelle, että ei tästä nyt taida parisuhdetta tulla, mutta jos seura kiinnostaa siihen asti, kun löydät jonkun sopivemman, niin mulle käy. Muutama kerta siinä sit touhuiltiinkin, ennenkun löysi jonkun vakituisemman. Ja näitä samalla kaavalla menneitä on useita.

Ja reissuun lähtiessä kannattaa hommata se Gold ja vaihtaa sijainniksi paria viikkoa ennen se reissukohde, niin saa mätsejä ajoissa ja ehtii vähän kirjoitella etukäteen. Ainakin tuolla Aasiassa toimii hyvin, sai seuraa muutamaksi illaksi ja ihan asiaankin pääsi molempien kanssa. Toki tuleehan siinä nyt kuluja, juomia ja ruokaa pitää tarjota, mutta on siinä ihan eri fiilis mun mielestä, kun mennä jonnekin rehellisesti maksulliselle, joka ei yleensä edes esitä pitävänsä musta.


Poissa Berverssi

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tinderistä pillun saanti?
« Vastaus #61 : Elokuu 01, 2024, 17:57:24 »
Ihminen etsii seuraa, ei alustat. Hyvä sosiaalinen seuranhakija löytää ja saa pillua sieltä missä niitä pillunkantajia liikkuu. Myös tinderistä. Jos taas on ei niin kovin sosiaalinen, ei varmaan löydä mistään.

Jos ei mistään löydä, niin tuskin löytää. ja jos muualta löytää niin varmasti tinderistäkin. Ihminen kuitenkin molemmissa päässä on. Toivottavasti.

Mä olen jäänyt jotenkin koukkuun uutuuden viehätykseen. Ei oo mitään parempaa kuin lähteä baarista kauniin naisen kanssa. Vaikka eihän se känniseksi aina kovin hyvää ole. Mutta se onnistumisen fiilis onkin itselle se juttu. Pillua kyllä saa.

Tekisi tavallaan mieli olla aina vaan sinkkuna. Nyt perhana jäi vähän tämä hupakointiharrastuskin hieman tauolle, kun aloin tapailla parikymppistä seksikonetta (ellei sitten satu kohdalle mun kryptoniitti eli oikea syväkurkku, jolle voi nussia throatpien kurkkuun - eikä satu).

Yritän kuitenkin pysyä ruodussa, kun testit tehty ja all good. On se vaan mukava nusautella vakionaisen kanssa paljaalla kaikkia reikiä niin paljon kuin vaan jaksaa.

Samaan aikaan jossain liskoaivoissa nakertaa, kun tekis mieli vaan mennä baariin iskemään niitä muita beibejä ja nussimaan ympäriinsä.

Oon varmaan jotenkin sairas tai sitten vaan mies.
Lust for life.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1713
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tinderistä pillun saanti?
« Vastaus #62 : Elokuu 05, 2024, 22:41:42 »
Tinderistä saa pillua suht helpostikin, jos kuvat ovat ookoo ja teksti sujuvaa. Hienovarainen vihje profiilissa, että ollaan hakemassa seksiseuraa saa oikeanlaisia klikkejä. Rehellisyys kannattaa tässäkin alagenressä kuten Kesämies tuossa jo mainitsi, säilyttäen kuitenkin tyylin. Käytän reissuissa samoja kikkoja kuin Kesä-äijä


Poissa MaxHki

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tinderistä pillun saanti?
« Vastaus #63 : Elokuu 07, 2024, 16:05:58 »
Varattuna miehenä olen saanut kiitettävästi seuraa Tinderista anonyymiprofiilillä. Nyt viime aikoina on ollut ongelmia, kun Tinder on useamman kerran poistanut tai antanut porttikiellon.