"Sporttiäijä" ja spartalainen elämä. Ei jösses...
Uutiset:
Mun helvetin vahva kilpailuvietti pistää kyl naurattaa välillä. Tuolla sataa räntää ja kenttä on pelkkää kuraa. Mutta vain koska haluan voittaa (en mä mitään mitalia siitä saanut tai muutakaan) niin olin jälleen valmis syöksymään ja dyykkailemaan tuolla kurassa kuin viimeistä päivää. Vaatteet aivan kurassa ja suu täys hiekkaa, mut mä sentään perkele voitin xD
Mun helvetin vahva kilpailuvietti pistää kyl naurattaa välillä. Tuolla sataa räntää ja kenttä on pelkkää kuraa. Mutta vain koska haluan voittaa (en mä mitään mitalia siitä saanut tai muutakaan) niin olin jälleen valmis syöksymään ja dyykkailemaan tuolla kurassa kuin viimeistä päivää. Vaatteet aivan kurassa ja suu täys hiekkaa, mut mä sentään perkele voitin xD
Oy "Tietäjät" Ab
Minä olen saanut kaksi miinusrepukkaa, molemmat lprman1:ltä.ai säkin sait, sammä här. eka oli mullakin.Se on ilmeisesti herkässä tilassa.
Mä oon saanu vasta yhden, oon vähän pettynyt..onko sillä repupyssy jumissa?Minä olen saanut kaksi miinusrepukkaa, molemmat lprman1:ltä.ai säkin sait, sammä här. eka oli mullakin.Se on ilmeisesti herkässä tilassa.