Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä sai sinut nauramaan tänään?  (Luettu 222682 kertaa)

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #2100 : Kesäkuu 08, 2024, 11:13:17 »
YLE, toi luotettava tiedonvälittäjä.  :laught:
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2781
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #2101 : Kesäkuu 08, 2024, 13:59:10 »
Taas on näköjään kalikka kolahtanut koiriin kun ne älähtää. Mikä siinä on että joillain on vaikeuksia ymmärtää tiettyjä sanontoja? Tarkoitin tällä sitä että monilla vassareilla on yleensä yliopistotutkinto mutta maalaisjärkeä heille ei kyllä ole joten älkää olko tuollaisia pilkunviilaajia.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Shq78

  • Full Member
  • Viestejä: 259
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #2102 : Kesäkuu 08, 2024, 15:08:01 »
^^ Totta. Samoin moni rikkaan perheen etuoikeutettu yliopistokakara.

Ai tämä on sanonta? Oletko koskaan miettinyt syvässä muka-oikeistolaisessa mielessäsi sitä, että minkä aatepohjan mukainen järjestelmä mahdollistaa ne Kela-rahat sullekkin? Kannattaa nyt miettiä hetki jos paukut siihen riitävät. 🤣 Peukku pois hanurista ja tee jotain elämälläsi. Mä maksan mielellään veroja tähän maahan mutta aina välillä tulee sellaisia "mitä vittua" hetkiä kun tajuaa minkälaisia hapentuhlaajia niilläkin rahoitetaan.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2550
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #2103 : Kesäkuu 08, 2024, 16:04:01 »
Vasemmistolaisen ajatusmaailman omaavien foorumilaisten tapa käydä henkilöön käsiksi kun poliittinen kiihottuminen estää asiallisemman argumentoinnin.

Poissa Shq78

  • Full Member
  • Viestejä: 259
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #2104 : Kesäkuu 08, 2024, 16:24:46 »
Vasemmistolaisen ajatusmaailman omaavien foorumilaisten tapa käydä henkilöön käsiksi kun poliittinen kiihottuminen estää asiallisemman argumentoinnin.

Tällä varmaan tarkoitettin minua? Tosi hienoja sanoja, taisi tulla ihan sanakirjasta? Mäkin käytän vähän niitä. Mä olen hyvin kaukana vasemmistosta, kritiikillä en tarttunut henkilöön vaan ihan tähän tietyn klikin omaavaan narratiiviin jossa kaikki jotka ovat tehneet jotain elämässään että ovat pärjänneet ovat vassareita. Reppanat jotka makaavat kotona nostaen tukia kuvitellen olevan kehityksen huippua ja oikeistoa naurattavat mua aina. Ei se mitään, jokainen saa olla sellainen kun haluaa mutta aina pitää vähän muistuttaa realiteeteista. HAND, HTH.

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 711
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #2105 : Kesäkuu 08, 2024, 19:52:37 »
Päivän eka ja kolmas asiakas.
Oliko heillä niin pieni pippeli? :(

Ei kun hauskat jutut! Enhän mä nyt pienille pippeleille nauramaan ala.
Tavattavissa taas 25.6. Helsingissä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9157
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #2106 : Kesäkuu 14, 2024, 11:58:40 »
Pekonen, tuo ihana tuohivirsupersu paukutti kyllä niin naulan kantaan että jos olisin nainen niin saisi paukuttaa minua perseeseen. Paljaalla  :inlove:
Kolmisen vuotta kulli kourassa itkitte Sanna Marinia. Minä itken nelisen vuotta Purraa.