Se, että tarjottiin 100 koko yöstä ja mainospuheeksi liitettiin kaksi löysää kyrvän kuvaa.
Jännää että koettiin pakolliseksi liittää tarjoukseen peräti kaksi kuvaa... ehkä hän ajatteli että kuvalla on joku rahallinen arvo. 😁
Uutiset:
Se, että tarjottiin 100 koko yöstä ja mainospuheeksi liitettiin kaksi löysää kyrvän kuvaa.
Onko mun ongelma sitten ollutkin se että olen yrittänyt sillä kovalla peniksellä hurmata.
Onhan se toki vähän hyökkäävän näköinen.
Kissa varasti mun leivän päältä kalkkunat ja juoksi aarteen kanssa saunaan. Herralle ei sitten riittänyt lounaaksi taimen.
No mä vedän tätä kuivaa känttyä sitten.
Kissa varasti mun leivän päältä kalkkunat ja juoksi aarteen kanssa saunaan. Herralle ei sitten riittänyt lounaaksi taimen.
No mä vedän tätä kuivaa känttyä sitten.
Älä nyt...kalkkunaa🙄. Sä oot korkeintaan juottanut sille kissille pirkka olutta ja kuunnellut kun se mouruaa koko yön sängyn päädyssä😁
Tuure Boelius sanasodassaan Päivi Räsäsen kanssa: Vaikka olen homoseksuaali ja pidän siitä ääntä, en kierrä ovelta ovelle käännyttämässä – se on ihan jokin muu taho, joka niin tekee.Jaa, eikös nyt ole joku gay pride viikko, ja homorummutusta tulee joka tuutista, ainakin verovaroin ylen kanavilta.
Tuure Boelius sanasodassaan Päivi Räsäsen kanssa: Vaikka olen homoseksuaali ja pidän siitä ääntä, en kierrä ovelta ovelle käännyttämässä – se on ihan jokin muu taho, joka niin tekee.Jaa, eikös nyt ole joku gay pride viikko, ja homorummutusta tulee joka tuutista, ainakin verovaroin ylen kanavilta.
Kasvissyöjät on yksi tälläinen heimo. Saat syödä mitä haluat, mut jos ruvetaan passaamaan, että 'sunkin kannattais, se on terveellistä, eettistä blaa blaa blaa' niin silloin se alkaa ärsyttämään.