Sanoisin, että kun normaalisti tulee purkauduttua noin 1-2 kertaa päivässä, niin jos tämä normi lasti on X, ja sitten jos pidän taukoa 2 päivää, niin lasti onehkä 1,5-2,0x, jos tähän lisää pari tuntia ennen aktia perusteellisen kiihottumisen ilman purkautumista, voidaan olla ehkä tilanteessa 2,0-2,25x jos sitten vielä aktin aikaan panostetaan siihen, että ennen purkautumista päästään ultimaattiseen kiihottuneisuuteen edgetyksen tai muutenvaan pitempi aikaisen hellimisen kautta niin ollaan ehkä 2,0-2,5x akselilla, joskus harvoin ehkä 3,0x. Tähän voi silti sisältyä esim sellasta harhaa, että ultimaattisessa tilanteessa usein lasti on paksumpaa, joten en ihmettelisi jos sitä lähtisi mittaamaan määrää, niin se ei välttämättä noi merkittävä ero olisi. Mutta paksumpi lasti on huomattavasti vaikuttavamman näköistä ja myös tuntuista tullessa.
en ole vertaillut että mikä ero on esim riittävällä tai puutteellisella nesteytyksellä, koska itse olen aina ollut sellainen että vettä menee päivittäin kyllä ihan kunnollinen määrä. + muuta. Enkä käytä mitään lisäravinteita tms boostatakseni tuota kokemusta. Ehkä teoriassa en yllättyisi jos jollain teston, kasvuhormonin tai joidenkin lisäravinteiden käytöllä voisi olla jotain sperman määrää lisäävää vaikutusta. Näitä en siis itse ainakaan ole kokeillut tai käyttänyt.