Täähän onkin hyvä kysymys, johon on melko vaikea vastata tyhjentävästi.
Käsittääkseni olen tavannut sekä ammattilaisia, että amatöörejä.
Ammattilaisten kanssa asiat hoituu ajanvarauksesta lähtien vaivattomasti. Tapaamisella saa hyvää seksiä omien toiveiden mukaan, kortsu on oikean kokoinen yms. Mutta suoritus on jotenkin kliininen ja aikaraja on tarkka.
Amatöörien kanssa on ollut enemmän hapuilua ajanvarauksessa ja pt:n rajojen selkeässä esilletuomisessa. Tapaamiset sitten taas ovat olleet hyvin paljon sen oloisia kuin menisi oikeaa tyttöystävää tapaamaan. Tapaaminen on saattanut kestää huomattavan paljon pidempään kuin alkuun on sovittu. Hinnoista en ole koskaan tinkinyt, mutta näissä tapauksissa on käynyt niin, ettei yliajasta ole veloitettu mitään. Amatöörien kanssa on käynyt myös niin, että on pitänyt huomauttaa kortsusta kun on alkanut näyttää siltä, että tyttö ei sitä jännityksissään muista. Ja sitten oikean kokoista kumia ei olekaan löytynyt. Nykyään otankin omat kumit mukaan jos yhtään epäilyttää, ettei oikeankokoisia ole tarjolla.
Tällä kokemuksella, mulle amatööri on sellainen, joka tekee päätyökseen jotain muuta ja ottaa asiakkaita harvakseltaan. Ei ole niin rutinoitunut seksityöhön.
Molempi parempi siis.
Tämä on aika hyvin kiteytetty. Juurikin näin.
Jos ihan yksinkertaistaa;
Jos sä elätät itsesi jollakin, se on ammattilaisuutta.
Juuri tulin tapaamisesta, missä ensi töikseni moikkasin koiria pitkään (siinä samalla kuulumisia pt:n kanssa vaihtaen) ja siitä hiljalleen moikkaamispussailujen kautta makkariin. Tähän meni kokonaisuudessaan ehkä vartti.
Koirat moikattiin toki ensin, sit pt😄.
Homma makkarissa ohitse (puoli tuntia, noin.) ja katseltiin siinä sit telkkaa ja pt näytti myös hänen harrastamiseen liittyviä juttuja yms (tunti, hiukan päälle).
Sit lähdin, koska pt menee aamulla duuniin, kuten myös.
Vajaa pari tuntia vierähti.
Hyvät naiset ja herrat, tässä kuvailtiin juuri amatööri.
Ei todellakaan seksitaidoiltaan, mutta muun toiminnan osalta.
Toki tuossa taustalla on sekin, että ihan ensi kertaa ei tavattu.
Mä sykin mun amatöörivakkareille only❤.
Ammattilaistapaamiset jääneet käytännössä kokonaan.