Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turun privaatit  (Luettu 6800 kertaa)

Poissa Wiima

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turun privaatit
« Vastaus #20 : Syyskuu 25, 2024, 17:10:50 »
Tämähän oli vaan keskustelua,kaksi eri näkökulmaa.Toinen näkökulma vaan hiukan sokea.

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 713
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turun privaatit
« Vastaus #21 : Syyskuu 25, 2024, 19:41:47 »
Tämähän oli vaan keskustelua,kaksi eri näkökulmaa.Toinen näkökulma vaan hiukan sokea.

Ja se toinen näkökulma on myös aina oikeassa.
Ainakin  omasta mielestään.

Paikalla reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 179
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turun privaatit
« Vastaus #22 : Syyskuu 25, 2024, 20:58:24 »
Tulipa erikoinen ja yllättävä tieto jos paikkaansa vaan pitää SepillussaväittäenJos noin on niin sitten hän on yli kymmenen vuotta taaksepäin kun tänne tullut lähtenyt kymmenkuntavuotta nuoremmasta iästä liikkeelle. Mutta kuten olen huomannut niin joka vuosi hän kuitenkin on vuoden verran ikää lisännyt itselleen.Todennäköisesti hän sitten on eronnut ja huomannut että itseään myymälläkin voi tienata.Kulutavaa hommaa vanhemmalla iällä.Ei hän kuitenkaan mun mielestä tyypillisen viiskymppisen näköinen ole. menis ihan hyvin vielä nelikymppisestä. Toki rumempiakin viiskymppisiä on. Mutta voisitko kertoa missä yhteydessä olet hänet aikaisemmin muissa merkeissä tavannut. En nyt voi tietoasi lähteä vastaanväittämäänkään mutta pieni ihmetys kuitenkin tuli että onko tosiaan noin.

Poissa ossiiih

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turun privaatit
« Vastaus #23 : Syyskuu 25, 2024, 21:20:01 »
Olen jo pudonnut kärryiltä. Kenestä nyt on kysymys? Janica eli 52v blondi vai kuka?

Poissa Sepillussa

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turun privaatit
« Vastaus #24 : Syyskuu 25, 2024, 21:31:56 »
Hänellä on pitkä historia tältä alalta,sanotaanko näin että tunnen hänen lähiomaisensa,voisin laittaa yv mutta hölisisit sen tänne kuitenkin :)

Paikalla reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 179
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turun privaatit
« Vastaus #25 : Syyskuu 25, 2024, 21:36:11 »
Natalista oli kyse siitä mitä Sepillussa oman tietonsa mukaan oli muista yhteyksistä tuntenut. En nyt ihan sataprosenttisesti hänen kertomukseensa usko eli epäilyksen varjo hieman heiluu mutta en nyt toisinkaan voi väittää kun itse ei ole Natalista muuta tietoa kuin näistä ilmoituksista- Mutta mitä sinä kysyit Janicasta niin siitä laitoin tietoa  Edellisessä laittamaasi Suomiblondi52